شاهين جهانگيري سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد لاهيجان شد
04 آذر، 1393
شاهين جهانگيري سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد لاهيجان شد

طي حكمي از سوي دكتر فاضلي مدير كل فرهنگ و ارشاد  اسلامي استان گيلان، شاهين جهانگيربلورچيان به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان لاهيجان منصوب شد.

  به گزارش روابط عمومي شهرداري لاهيجان، در مراسمي پس از تقدير از تلاشهاي ابراهيم رامين فر ، سكان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي لاهيجان به شاهين جهانگير بلورچيان سپرده شد.

  در اين مراسم مديركل فرهنگ و ارشاد  اسلامي استان گيلان، فرماندار لاهيجان، رياست و اعضاي شوراي اسلامي شهر، سرپرست شهرداري لاهيجان، جمعي از مديران و كاركنان شهرداري، شهردار رانكوه، مديران ادارات و نهادهاي شهرستان، پيشكسوتان فرهنگ و هنر و جمعي از هنرمندان در عرصه هاي مختلف شهر و استان حضور داشتند.

  شايان ذكر است پس از قبولي در آزمون استخدامي شهرداريها، شاهين جهانگير بلورچيان به عنوان مدير روابط عمومي شهرداري آستانه اشرفيه مشغول خدمت و در سال گذشته نيز به مدت شش ماه به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان لاهيجان مأمور به خدمت شد و توانست با كارنامه اي درخشان به شهروندان لاهيجاني خدمات شاياني ارائه نمايد.

  روابط عمومي شهرداري لاهيجان ضمن عرض تبريك به همكارگرامي، جناب آقاي شاهين جهانگير بلورچيان، براي ايشان از جانب خداوند متعال، درسالي كه از سوي مقام معظم رهبري (مدظله) به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي نامگذاري شده است، آرزوي سلامتي و توفيق روز افزون مي نمايد.